    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Blachosmrody
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 25 Nov 2021 11:37:12 +0100

    On Thu, 25 Nov 2021 06:57:33 +0100, Cavallino wrote:

    > Wątpię.
    > Może przy skrzyżowaniu z Alejami tak to wyglądało, ale długość tychże
    > korków była pewnie wielokrotnie mniejsza.

    Samochodow w Polsce nie bylo az tak duzo mniej, szczeglnie ze
    dzisiejsze liczby chyba jednak zawyzone o "martwe dusze".
    Tylko byly kartki na bezyne.
    Ale przyszedl rok 1989, socjalizm sie skonczyl, kartki tez ...
    i ciagle tak nie czulem.
    Moze dlatego, ze bylem z przodu od wlasnej rury :-)

    Dopiero obecne korki, ktore potrafia byc masakryczne, powoduja, ze
    czuje smrod. Chyba profilaktycznie musze wlaczac obieg wewnetrzny
    zaraz na starcie.

    A co do korkow - zalozmy, ze cykl swiatel ma 1.5 minuty,
    i przejezdza w cyklu 10 samochodow przez pas.
    Jak podjedzie w tym czasie 11, to 1 zostanie.
    Po 30 minutach uzbiera sie ich 20, i mamy kolejke na 3 minuty.

    A wystarczy 10% mniejszy ruch i korka nie ma ...

    > Przynajmniej tak było w innych wielkich miastach.
    > Jeżdżę po nich 30 lat i z roku na rok jest gorzej.

    We Wrocku zrobili AOW - i troche sie miasto odkorkowalo,
    potem Covid - to bylo wrecz puste, ale teraz tory remontuja
    i zwezenia sa co chwila, a przed nimi korki.

    Ale tez dziwacznie - raz sa, na drugi dzien nie ma ... czyzby 10% ?

    J.