  • Data: 2022-03-16 17:25:51
    Temat: Re: Blad hamulca postojowego - jakim interfejsem go skasować
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-03-14 o 22:52, LordBluzg(R) pisze:
> [...]

    Poświęciłem 30 min na ten film z YT, choć akurat te realtimewykresy
    i inne logi i trasy to mnie raczej nie interesują.
    Zainwestowałem 15zł w ten program, ale albo jestem kompletnym lamerem,
    albo jednak tak jak myślałem aplikacja obsługuje tylko check engine.

    Po podłączeniu do gniazda zeskanował i oznajmił, że nie ma w pamięci ECU
    żadnych błedów. A na tablicy pali się żółty hamulec. Jak się dokopać do
    innych obszarów diagnostycznych - podwozie, wspomagania, ABS itp?
    Przeklikałem całe menu i nie znalazłem.
    Czy trzeba inny program/aplikację czy jestem lamerem?