eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBlad hamulca postojowegoRe: Blad hamulca postojowego - jakim interfejsem go skasować
  • Data: 2022-03-22 03:45:54
    Temat: Re: Blad hamulca postojowego - jakim interfejsem go skasować
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 21-03-2022 o 19:24, cef pisze:
    > W dniu 2022-03-19 o 00:12, cef pisze:
    >
    >> Pewnie jak przyjdzie ten skaner, to wtedy zgaśnie :-)
    >
    > No to małe podsumowanie.
    > Ten skaner VAGmini - widzi te błędy hamulca postojowego.
    > Konkretnie były cztery błędy: 2x przycisk hamulca postojowego
    > 1xnapięcie zasilania prawego motora hamulca postojowego
    > 1x zbyt duży opór przy ruchu rotora silnika hamulca prawego
    > Błędy dały się wykasować i nie było już gongu na powitanie po
    > włożeniu kluczyka, znikło żółte (P) z tablicy, ale został migający
    > przycisk.
    >
    >  Na migający przycisk nie pomogło wyjęcie/włożenie bezpiecznika nr 2
    > (jak sądzę chodzi tu o zdjęcie napięcia ze sterownika hamulca).
    >
    > Wyjąłem i odłączyłem całkowicie przycisk (myślałem, że może jak sam
    > przycisk się "odnapięciuje" to coś się zmieni)- ale wtedy (bez
    > podpiętego przycisku) wywala gong z komunikatem o błędzie
    > a skaner pokazuje i  błąd przycisku i błąd lampki kontrolnej sterownika,
    > których komputer nie widzi bo sa odłączone.
    >
    > Po zamontowaniu powtórnym tylko błąd przycisku i po jego skasowaniu
    > można jeździć (ale miga przycisk). Można by uprawiać druciarstwo
    > i zakleić przycisk czarną taśmą, to nie będzie widać, że miga, mógłbym
    > jeszcze wymienić przycisk, bo to w sumie proste.
    >
    > Ale skasowanie błędów nic nie daje, bo samochód przejechał
    > parę metrów i gong wyskakuje znowu - permanentnym błędem
    > jest napięcie zasilania prawego motora (02443)
    > Widać jest już tam jakieś stałe przebicie i dlatego kontrolka
    > nie gaśnie sama jak wcześniej.
    >
    > Więc i tak trzeba będzie na warsztat,
    > bo internet mówi, że te silniczki od ręcznego mają liche
    > plastikowe obudowy, które z czasem pękają i woda wchodzi
    > do środka i korodują i się blokują. Opis wymiany można znaleźć,
    >  ale nie będę się grzebał w tym.

    A czemu Ci Twoi niby fachowcy tego nie wiedzieli?
    I to nawet w ASO?
    Tylko w ciemno wymieniać chcieli?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: