-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.user-5-173-22-
89.play-internet.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Blad hamulca postojowego - jakim interfejsem go skasować
Date: Tue, 22 Mar 2022 03:45:54 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <t1bd91$23k$2$Cav@news.chmurka.net>
References: <60265e60$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<6027ef60$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<602d415d$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<622e6907$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
<622e7012$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
<622f78da$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
<622f90fc$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
<622fa468$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<622fb94e$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
<62320f8f$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
<6232e4f3$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
<62337694$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
<62337fec$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
<6233ae1b$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
<6233bce4$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
<62342438$0$465$65785112@news.neostrada.pl>
<623440e2$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
<62344592$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
<62345dd8$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
<6234e71d$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
<623511c0$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
<6238c2e9$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: user-5-173-22-89.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 22 Mar 2022 02:45:53 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="user-5-173-22-89.play-internet.pl:5.173.22.89";
logging-data="2164"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.7.0
X-Antivirus: Avast (VPS 220321-6, 21.3.2022), Outbound message
In-Reply-To: <6238c2e9$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2702404
[ ukryj nagłówki ]W dniu 21-03-2022 o 19:24, cef pisze:
> W dniu 2022-03-19 o 00:12, cef pisze:
>
>> Pewnie jak przyjdzie ten skaner, to wtedy zgaśnie :-)
>
> No to małe podsumowanie.
> Ten skaner VAGmini - widzi te błędy hamulca postojowego.
> Konkretnie były cztery błędy: 2x przycisk hamulca postojowego
> 1xnapięcie zasilania prawego motora hamulca postojowego
> 1x zbyt duży opór przy ruchu rotora silnika hamulca prawego
> Błędy dały się wykasować i nie było już gongu na powitanie po
> włożeniu kluczyka, znikło żółte (P) z tablicy, ale został migający
> przycisk.
>
> Na migający przycisk nie pomogło wyjęcie/włożenie bezpiecznika nr 2
> (jak sądzę chodzi tu o zdjęcie napięcia ze sterownika hamulca).
>
> Wyjąłem i odłączyłem całkowicie przycisk (myślałem, że może jak sam
> przycisk się "odnapięciuje" to coś się zmieni)- ale wtedy (bez
> podpiętego przycisku) wywala gong z komunikatem o błędzie
> a skaner pokazuje i błąd przycisku i błąd lampki kontrolnej sterownika,
> których komputer nie widzi bo sa odłączone.
>
> Po zamontowaniu powtórnym tylko błąd przycisku i po jego skasowaniu
> można jeździć (ale miga przycisk). Można by uprawiać druciarstwo
> i zakleić przycisk czarną taśmą, to nie będzie widać, że miga, mógłbym
> jeszcze wymienić przycisk, bo to w sumie proste.
>
> Ale skasowanie błędów nic nie daje, bo samochód przejechał
> parę metrów i gong wyskakuje znowu - permanentnym błędem
> jest napięcie zasilania prawego motora (02443)
> Widać jest już tam jakieś stałe przebicie i dlatego kontrolka
> nie gaśnie sama jak wcześniej.
>
> Więc i tak trzeba będzie na warsztat,
> bo internet mówi, że te silniczki od ręcznego mają liche
> plastikowe obudowy, które z czasem pękają i woda wchodzi
> do środka i korodują i się blokują. Opis wymiany można znaleźć,
> ale nie będę się grzebał w tym.
A czemu Ci Twoi niby fachowcy tego nie wiedzieli?
I to nawet w ASO?
Tylko w ciemno wymieniać chcieli?
Następne wpisy z tego wątku
- 22.03.22 06:36 cef
- 22.03.22 06:44 cef
- 22.03.22 09:40 ii
- 22.03.22 10:21 LordBluzg(R)
- 22.03.22 11:18 cef
- 22.03.22 11:45 LordBluzg(R)
- 22.03.22 16:04 cef
- 23.03.22 00:56 LordBluzg(R)
- 23.03.22 17:22 cef
- 28.06.23 15:47 cef
- 30.06.23 23:15 To.Ja
- 01.07.23 07:49 cef
- 02.07.23 11:17 io
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław