eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBlad hamulca postojowego › Re: Blad hamulca postojowego - jakim interfejsem go skasować
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.user-5-173-22-
    89.play-internet.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Blad hamulca postojowego - jakim interfejsem go skasować
    Date: Tue, 22 Mar 2022 03:45:54 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <t1bd91$23k$2$Cav@news.chmurka.net>
    References: <60265e60$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <6027ef60$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <602d415d$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <622e6907$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <622e7012$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <622f78da$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <622f90fc$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <622fa468$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <622fb94e$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <62320f8f$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <6232e4f3$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    <62337694$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <62337fec$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
    <6233ae1b$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
    <6233bce4$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
    <62342438$0$465$65785112@news.neostrada.pl>
    <623440e2$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <62344592$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <62345dd8$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    <6234e71d$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <623511c0$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <6238c2e9$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-5-173-22-89.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 22 Mar 2022 02:45:53 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="user-5-173-22-89.play-internet.pl:5.173.22.89";
    logging-data="2164"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.7.0
    X-Antivirus: Avast (VPS 220321-6, 21.3.2022), Outbound message
    In-Reply-To: <6238c2e9$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2702404
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21-03-2022 o 19:24, cef pisze:
    > W dniu 2022-03-19 o 00:12, cef pisze:
    >
    >> Pewnie jak przyjdzie ten skaner, to wtedy zgaśnie :-)
    >
    > No to małe podsumowanie.
    > Ten skaner VAGmini - widzi te błędy hamulca postojowego.
    > Konkretnie były cztery błędy: 2x przycisk hamulca postojowego
    > 1xnapięcie zasilania prawego motora hamulca postojowego
    > 1x zbyt duży opór przy ruchu rotora silnika hamulca prawego
    > Błędy dały się wykasować i nie było już gongu na powitanie po
    > włożeniu kluczyka, znikło żółte (P) z tablicy, ale został migający
    > przycisk.
    >
    >  Na migający przycisk nie pomogło wyjęcie/włożenie bezpiecznika nr 2
    > (jak sądzę chodzi tu o zdjęcie napięcia ze sterownika hamulca).
    >
    > Wyjąłem i odłączyłem całkowicie przycisk (myślałem, że może jak sam
    > przycisk się "odnapięciuje" to coś się zmieni)- ale wtedy (bez
    > podpiętego przycisku) wywala gong z komunikatem o błędzie
    > a skaner pokazuje i  błąd przycisku i błąd lampki kontrolnej sterownika,
    > których komputer nie widzi bo sa odłączone.
    >
    > Po zamontowaniu powtórnym tylko błąd przycisku i po jego skasowaniu
    > można jeździć (ale miga przycisk). Można by uprawiać druciarstwo
    > i zakleić przycisk czarną taśmą, to nie będzie widać, że miga, mógłbym
    > jeszcze wymienić przycisk, bo to w sumie proste.
    >
    > Ale skasowanie błędów nic nie daje, bo samochód przejechał
    > parę metrów i gong wyskakuje znowu - permanentnym błędem
    > jest napięcie zasilania prawego motora (02443)
    > Widać jest już tam jakieś stałe przebicie i dlatego kontrolka
    > nie gaśnie sama jak wcześniej.
    >
    > Więc i tak trzeba będzie na warsztat,
    > bo internet mówi, że te silniczki od ręcznego mają liche
    > plastikowe obudowy, które z czasem pękają i woda wchodzi
    > do środka i korodują i się blokują. Opis wymiany można znaleźć,
    >  ale nie będę się grzebał w tym.

    A czemu Ci Twoi niby fachowcy tego nie wiedzieli?
    I to nawet w ASO?
    Tylko w ciemno wymieniać chcieli?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: