    From: pueblo <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bosak & Mentzen odc.3 LEKTURA OBOWIĄZKOWA!
    Date: Tue, 7 Feb 2023 13:04:05 +0100

    W dniu 2023-02-05 o 19:33, cef pisze:

    > Zapomniał faktycznie napisać o czym film, bo mnie
    > nazwiska firmujące raczej zniechęciły.
    A nazwiska Morawiecki, Kaczyński, Zandberg, Tusk, czy kur..wa Biedroń
    cię jeszcze nie zniechęciły?

    Ja tam ich obu lubię, Memcen ma łeb na karku, Bosak stara się być zawsze
    merytoryczny. Za to go cenię, bo wiem, że mogę kompletnie nie być w
    temacie i wyjść spod ziemi po tygodniu, a jakiś wywiad, czy konferencja
    i wiem, co jest najistotniejsze, a przy tym często albo zawsze pomijane
    przez dziennikarskie szmaty. No oczywiście, to się na pewno zmieni,
    gdyby jakimś cudem zaczął rządzić, bo wtedy skończy się jasny przekaz.