  • 61. Data: 2020-12-10 08:49:53
    Temat: Re: Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.12.2020 RadoslawF <r...@g...com> napisał/a:

    > Jak tylko nauczysz się cytować osobę której odpowiadasz.

    Tobie odpowiadałem, bo to Ty się przypierdoliłeś, że rzekomo
    polecam osobie poszukującej nowego sprzętu używkę. Tobie też
    tłumaczę, jak krowie na rowie, gdzie i dlaczego w wątku
    użyłem takich, a nie innych słów.

    Pod Twoim postem piszę, bo Tobie odpowiadam. Tobie odpowiadam,
    bo Tyś się przypierdolił. A że tłumaczę w odpowiedzi, gdzie i dlaczego
    w wątku użyłem takich a nie innych sformułowań nie oznacza
    że uważam, iż poglądy, z którymi polemizowałem przypisuje
    Tobie. Jak nie dotarło, to już nie ma szans dotrzeć.

    > Ale na brak wiedzy lub celowe hamstwo faktycznie nie poradzę.
    > Co najwyżej mogę piętnować takie zachowania.

    Naprawdę nie widzisz, że robisz z siebie idiotę?
    Z mojej strony EOT i plonk.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 62. Data: 2020-12-10 09:21:20
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.12.2020 Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > Naprawdę nie widzisz, że robisz z siebie idiotę?

    Po namyślę widzę, że gość nie jest idiotą na jakiego
    się kreuje, tylko to zwyczajny troll, który lubi
    się przypieprzać dla samego przypieprzania,
    żeby wywołać gównoburzę.

    A ja dałem się sprowokować, za co niniejszym
    przepraszam.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 63. Data: 2020-12-10 12:10:45
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 06.12.2020 o 15:03, RadoslawF pisze:

    > To jeszcze porównaj wydajność tego laptopa za 2000 tysiące
    > ze stacjonarnym za podobna cenę.
    >

    > Pozdrawiam

    No to byś musiał widzieć cenę mojego pierwszego lapka i blaszaka. Laptop
    mimo słabszej specyfikacji kosztował tyle że stykłoby na 3-4
    wydajniejsze blaszaki. Teraz w sklepach internetowych cała zgraja
    laptopów już nawet za około 1000zł, a w takich cenach zero (golców)
    blaszaków.

  • 64. Data: 2020-12-10 12:16:21
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 09.12.2020 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik trybun M...@j...cb ...

    > Jako człowiek pracujacy od lat na stacjonarce kosztujacej 1/3 tego
    > musze powiedziec ze to dośc drogo... ;-P

    Zależy jak na to patrzeć, osobiście wręcz nie cierpię laptopów, i nic
    mnie nie przekonam abym porzucił dla nich blaszaki. Obiektywnie muszę
    jednak przyznać że korzystniejszy z różnych względów jest obecnie zakup
    laptopa. Mniejsza kasa za z reguły kompletną już maszynę.

  • 65. Data: 2020-12-10 12:31:20
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 10.12.2020 o 12:10, trybun napisał:

    > Teraz w sklepach internetowych cała zgraja
    > laptopów już nawet za około 1000zł, a w takich cenach zero (golców)
    > blaszaków.

    Nie kłam. Za tysiąc to teraz kupisz 4 blaszane pudła do biura,
    lub 2 - do gier.

    https://allegro.pl/kategoria/komputery-stacjonarne-4
    86?bmatch=cl-dict20120-a-ctx-ele-1-3-1203&order=p&st
    an=nowe

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.
    Kot może zostać? Nie. Kot musi zostać.

  • 66. Data: 2020-12-10 13:20:35
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-12-10 o 08:49, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Tobie odpowiadałem, bo to Ty się przypierdoliłeś, że rzekomo
    > polecam osobie poszukującej nowego sprzętu używkę. Tobie też
    > tłumaczę, jak krowie na rowie, gdzie i dlaczego w wątku
    > użyłem takich, a nie innych słów.

    Naprawdę nie widzisz jak robisz z siebie idiotę zmieniając
    wykręty?

> [...]
    > Tobie. Jak nie dotarło, to już nie ma szans dotrzeć.

    > Naprawdę nie widzisz, że robisz z siebie idiotę?

    Widzę jak ty robisz z siebie idiotę zmieniając wykręty
    lub jak wolisz swój punkt widzenia.

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2020-12-10 13:23:44
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-12-10 o 09:21, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Po namyślę widzę, że gość nie jest idiotą na jakiego
    > się kreuje, tylko to zwyczajny troll, który lubi
    > się przypieprzać dla samego przypieprzania,
    > żeby wywołać gównoburzę.

    Zauważyłeś że zmieniłeś swoje tłumaczenie i próbujesz
    wylansować kolejna wersję zdarzeń.

    > A ja dałem się sprowokować, za co niniejszym
    > przepraszam.

    Owszem, dałeś się sprowokować do dyskusji gdzie przedstawiłeś
    trzy wersje tej samej sytuacji czyli dlaczego pod moim cytatem
    odpisujesz komuś innemu. Powrotu do zdrowia życzę.

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2020-12-10 13:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik trybun M...@j...cb ...

    > Zależy jak na to patrzeć, osobiście wręcz nie cierpię laptopów, i
    > nic mnie nie przekonam abym porzucił dla nich blaszaki.

    A to jest inny temat.
    U mnie tez lapek lezy na awaryjne, wyjatkowe okazje a króluje
    stacjonarka.

    > Obiektywnie muszę jednak przyznać że korzystniejszy z różnych
    > względów jest obecnie zakup laptopa. Mniejsza kasa za z reguły
    > kompletną już maszynę.

    w sensie ze stacjonarka nie bedzie kompletna?
    CZy ze ceny laptopow tak spadły?

    Do pracy domowej do takiego kompletnego lapka na start musiałbym
    dokupić (zakładajac ze nic nie mam): monitor, klawiatuere i myszke.
    Bo na małym monitorze nie mam zamiaru sie meczyc, na tych płaskich
    klawiaturach nie umiem pisac o touchpadach nawet nie wspominajac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 69. Data: 2020-12-10 17:31:46
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Ale, ja tak bardziej w kontrze do tezy Irokeza, że laptopy się bardziej
    > psują. Biorąc pod uwagę, że się nimi z natury bardziej pomiata, to w
    > sumie chyba wręcz przeciwnie. Płyt głównych w stacjonarnych też mi
    > trochę przez ostanie 20 lat poleciało.

    Ale tylko Gigabyte, prawda?
    Bo mi tylko Gigabyte się psuły na przestrzeni lat... od Pentium 4 do
    ostatniej próby podejścia do tej firmy, platforma Intel Core 4
    generacji. Nie liczę martwych kart graficznych Gigabyte.
    Dałem sobie już spokój z tą firmą.

    --
    Irokez

  • 70. Data: 2020-12-10 22:40:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-12-10, Irokez <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    > ostatniej próby podejścia do tej firmy, platforma Intel Core 4
    > generacji. Nie liczę martwych kart graficznych Gigabyte.

    Z jeden Gigabyte (sławetne puchnące kondesatory), ze 2 Asusy, i coś tam
    jeszcze, ale nie MSI :)

    --
    Marcin