eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaByło 83VRe: Było 83V
  • Data: 2025-08-01 16:35:28
    Temat: Re: Było 83V
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 1 Aug 2025 14:45:39 +0200, Janusz wrote:
    > W dniu 1.08.2025 o 10:07, J.F pisze:
    >> On Fri, 1 Aug 2025 10:00:41 +0200, Janusz wrote:
    >>> W dniu 31.07.2025 o 17:10, J.F pisze:
    >>>>>> A IGBT to niby nie?
    >>>>>> No jak mają PWM na 50kHz, to może nie, ale taki 600MW nadajnik ...
    >>>>> Ale 50khz i pochodne łatwiej odfiltrowywać niż pochodne 50hz.
    >>>> Niby tak, ale ile wypromieniuje taki dławik na 600MW ... no na 200 MW,
    >>>> bo 3 fazy .
    >>> Ale na 50khz będzie znacznie mniej no i są zapewne ekranowane.
    >>
    >> No nie wiem, czy tak mniej, skoro jednak chcemy te 600MW przełączać.
    >>
    >> No cóż, może się mylę, ale takich falowników jest trochę, i wszystkie
    >> na tyrystorach, nikt nawet nie pomyśli o wsadzeniu IGBT.
    >>
    >> Ale świat idzie z postępem ...
    >>
    >> Co tam teraz w pociągach jest - tyrystory, czy IGBT ?
    > nie wiem, ja sie zajmuję starymi prostownikami.


    https://www.transportszynowy.pl/Kolej/kolnapedimpuls
    owy

    Wychodzi na to, że IGBT.

    A to 3kV i 1-2MW ... no może troche mniej MW,
    jesli silników kilka, i falowników kilka.



    J.









Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: