eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5. › Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <rip19t$3ug$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5f50a979$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <6171151161$20200903124351@squadack.com> <riqmmf$gj6$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <riqmmf$gj6$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Date: Thu, 3 Sep 2020 16:30:18 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 29
    Message-ID: <5f50fdfd$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.149.120
    X-Trace: 1599143421 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 549 83.30.149.120:52002
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2091
    X-Received-Body-CRC: 1188641079
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684152
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "abn140" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:riqmmf$gj6$...@d...me...
    >> drodze masz falownik.

    >no jako nieinteresujacy sie zbytnio to jestem w szoku.
    >a nie jest tak - no jest przeca - ze falownik traci czesc energii
    >podczas pracy?
    >i wogole dlaczego tak?
    >moze jak wkladali lekko przerabiane silniki z innych zastosowan to
    >prad zmienny poczatkowo.
    >ale obecnie nie da sie zaprojektowac silnika elektrycznego na to co
    >bezposrednio idzie z baterii?
    >ktos to rozwinie?

    Bo tak naprawde nie ma silnikow na prąd stały.
    Cos tam musi przełączac przeplyw pradu - albo komutator tradycyjny,
    albo elektroniczny, zwany falownikiem.
    Elektroniczny lepszy, bo tradycyjny ma swoje wady i kiepskie
    mozliwosci regulacyjne.

    >gdzie tu fizyka nie pozwala?

    Czy tak calkiem nie pozwala ... musialbym sie zastanowic.
    Moze i by sie cos znalazlo, ale wymagajace nierzeczywistych rozwiazan,
    typu np lewitujacy magnes, bo nie ma go jak zamocowac ...

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: