  • Data: 2020-09-03 18:56:18
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 3 Sep 2020 18:25:46 +0200, ToMasz

    > nie wiem skąd sie urwałeś, ale Myjk należy do wąskiej
    > grupy osób która ma pojazd ekektryczny, beterie słoneczne

    Nie kłam tomaszku. Nie mam elektrycznego auta, bo mnie nie stać na takie
    jakie bym chciał, czyli duże (pojemne) segmentu SUV (zresztą duży EV to
    duża bateria, a mnie duża bateria jest niepotrzebna). Ale oczywiście
    chciałbym mieć, bo to są genialne pojazdy, super komfortowe i wbrew
    hejterkom, wcale nie aż takie problematyczne jak (te hejterki) to
    przedstawiają robiąc aferę na każdym kroku a równając do jakichś
    absurdalnych, kompletnie nieżyciowych, założeń, strzelając wątkami jak z
    karabinu.

    > i wiele spraw w dupie. ma w dupie zdanie innych i czasami też,
    > a czasami nie wynik obiliczeń kalkulatora.

    Tylko jak piszą farmazony bez elementarnego zastanowienia.

    > Więc jak chce pisze fajne ciekawe rzeczy (coraz rzadziej) a
    > jak nie, to wygląda to tak, że cały świat musi się dostosować, kupić
    > samochody ekektryczne i ładować je ze słońca. Więc od niego raczej się
    > nic nie dowiesz chyba że jakieś święto w rodzinie będzie.

    Znowu kłamiesz, nikogo do niczego nie zmuszam (bo jaką ja mam moc sprawczą
    -- przemyślałeś w ogóle to co napisałeś?), szczególnie do kupowania EV, w
    tym że cały świat (lol) ma się dostosować do mojego zdania. Ponadto uważam
    też że najtaniej jest ładować samochody w 2T, czyli w nocy, a nie przez PV.
    Chociaż jak ktoś umie liczyć, to się jednak skusi na PV, a jak umie sam
    zrobić (jak ja akurat) to tym bardziej.

    Ergo, pokaż mi wątek który JA założyłem na temat pojazdów EV, gdzie może
    kogoś namawiam i nakazuję kupować EV, etc. Jedyne wątki jakie sobie
    przypominam, to z negatywnym wydźwiękiem (odnośnie iMiEV którym się
    woziłem, oraz gównianego BMU w moim PHEV), a nie pochlebnym -- jak tutaj
    utykasz.

    Ps. Dzisiaj mizeria słoneczna, bo tylko pół dnia tak realnie świeciło, a
    moja instalacja wypruła z siebie 45 kWh (na drugim domu prawie 20). Czyli
    mój PHEV na uzysku z jednego mizernego dnia przejedzie jakieś 300km. Howgh!

    --
    Pozdor
    Myjk