-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Date: Tue, 30 Nov 2010 15:20:42 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 35
Message-ID: <id317q$nae$1@inews.gazeta.pl>
References: <id2ff4$v55$1@news.onet.pl>
<7...@f...googlegroups.com>
<id2ke3$hsq$2@news.onet.pl> <id2ort$vh$1@news.onet.pl>
<id2pm2$22k$1@usenet.news.interia.pl> <id2tam$95d$1@inews.gazeta.pl>
<id2vaj$p2r$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: fjh83.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1291126842 23886 83.13.241.83 (30 Nov 2010 14:20:42 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Nov 2010 14:20:42 +0000 (UTC)
X-User: kazik.ucho
In-Reply-To: <id2vaj$p2r$1@news.onet.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2329815
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-30 14:48, Artur Maśląg pisze:
> W dniu 2010-11-30 14:13, Arek (G) pisze:
>> W dniu 2010-11-30 13:10, PaweL pisze:
>>>>
>>>> Znaczy były za szybko, a ABS się doskonale sprawuje na naszych polskich
>>>> drogach - niezależnie od ich stanu.
>>>>
>>>
>>> Znaczy amortyzatory są za słabe.
>>>
>>> ABS ma pomagać spanikowanym użytkownikom samochodów. Ma umożliwiać
>>> kierowanie podczas awaryjnego hamowania. Hamowanie z ABSem jest prawie
>>> zawsze dłuższe niż bez niego.
>>
>> Oczywiście, że tak. Auto z ABS skraca dość znacznie czas gdy koło jest w
>> poślizgu oraz używa maksymalnej siły hamowania gdy w nim nie jest. Co
>> więc powoduje, że samochód słabiej hamujący i dłużej się ślizgający
>> zahamuje lepiej? Pewnie jakiś cud. Może to przez te światła, one na
>> pewno zwiększają drogę hamowania.
>
> Światła to jedno, drugie to magia, znaczy każdy używający ABS-u to
> spanikowany użytkownik samochodu, a ten jeżdżący bez niego, to mistrz
> kierownicy, z czujnikami poślizgu (dla każdego koła) wszczepionymi
> w szyszynkę i poruszający się samochodem z 6 pedałami. 3 brakujące
> nogi pewnie też wyrastają przed zimą, albo na żądanie ;)
O tym, że ABS kontroluje każde koło niezależnie, a mistrz wszystkie na
raz, to już nie wspominałem:) Zresztą ten temat podobnie jak światła
wraca co jakiś czas i rozmowa przebiega według z góry ustalonego schematu:)
Jedna rzecz mnie w tym naprawdę ciekawi, niestety nigdy nie uzyskałem na
to odpowiedzi. Jak miszcz wykrywa poślizg. Kiedy wie, że jakieś koło mu
się zblokowało?
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.10 15:29 PaweL
- 30.11.10 15:36 Artur Maśląg
- 30.11.10 15:57 kamil
- 30.11.10 16:08 Karolek
- 30.11.10 16:43 Arek (G)
- 30.11.10 16:45 Arek (G)
- 30.11.10 16:50 Karolek
- 30.11.10 17:38 Mateusz
- 30.11.10 17:40 Krzysiek Kielczewski
- 30.11.10 19:08 Tomasz Pyra
- 30.11.10 19:10 Tomasz Pyra
- 30.11.10 19:47 neoniusz
- 30.11.10 21:37 Tomasz Pyra
- 30.11.10 23:50 megrims
- 01.12.10 00:18 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- kumulacja
- Mokry sen grupowego osiołka I/O :)
- Nowe przepisy dotyczące pieszych
- piękne wzruszyłem się
- zaściankowe bydło
- Serwis Kii w Warszawie
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
Najnowsze wątki
- 2025-11-18 kumulacja
- 2025-11-18 Mokry sen grupowego osiołka I/O :)
- 2025-11-18 Simki
- 2025-11-18 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-11-18 Warszawa => Konsultant ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce <=
- 2025-11-18 Wrocław => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-11-18 Wrocław => React Developer with knowledge of C++ <=
- 2025-11-18 Warszawa => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-11-18 Warszawa => Cloud Engineer <=
- 2025-11-18 Nowe przepisy dotyczące pieszych
- 2025-11-18 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-11-18 Warszawa => Project Manager (AI and innovation) <=
- 2025-11-18 Warszawa => Project Manager (AI and innovation) <=
- 2025-11-18 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-11-18 Warszawa => System Administrator <=




Prezenty pod choinkę z drugiej ręki? Polacy wciąż tradycjonalistami