  • Data: 2022-05-15 15:44:37
    Temat: Re: Centrale telefoniczne
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022.05.15 o 13:27, nadir pisze:

    > Gdzieniegdzie jeszcze funkcjonuje.

    Chciałem ustalić jaka jest obecna technologia tworzenia stacjonarnych
    sieci telekomunikacyjnych.
    Może jest podobna, tylko pojemność urzadzeń się zwiększyła, tak jak
    przykładowo kiedyś dwupiętrowy budynek:
    1 "szafa" obsłużyła 9.999 abonentów
    w budynku było 15 szaf czyli prawie 150 tys abonentów w jednej centrali,
    to może teraz jest tak, ze 500 tys abonemtów obsłuzy, dlatego 4
    lokalizacje central zostały sprzedane i wszystko się mieści w jednej ?

    https://www.bing.com/search?q=technologia+tworzenia+
    sieci+telekomunikacyjnej

    to oczywiste, taki trend we wszystkim