eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCentrale telefoniczne › Re: Centrale telefoniczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!news-out.netnew
    s.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.
    com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.
    neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.n
    eostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 15 May 2022 15:44:37 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.9.0
    Subject: Re: Centrale telefoniczne
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <6280c7b5$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
    <6280e38f$0$470$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>
    In-Reply-To: <6280e38f$0$470$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <628103c5$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 212.91.26.220
    X-Trace: 1652622277 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 472 212.91.26.220:59768
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2039
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:242715
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022.05.15 o 13:27, nadir pisze:
    > W dniu 15.05.2022 o 11:28, Krzysztof kw1618 pisze:
    >> Czy coś takiego jak centrala telefoniczna to jeszcze funkcjonuje ?
    >
    > Gdzieniegdzie jeszcze funkcjonuje.
    >

    Chciałem ustalić jaka jest obecna technologia tworzenia stacjonarnych
    sieci telekomunikacyjnych.
    Może jest podobna, tylko pojemność urzadzeń się zwiększyła, tak jak
    przykładowo kiedyś dwupiętrowy budynek:
    1 "szafa" obsłużyła 9.999 abonentów
    w budynku było 15 szaf czyli prawie 150 tys abonentów w jednej centrali,
    to może teraz jest tak, ze 500 tys abonemtów obsłuzy, dlatego 4
    lokalizacje central zostały sprzedane i wszystko się mieści w jednej ?

    https://www.bing.com/search?q=technologia+tworzenia+
    sieci+telekomunikacyjnej



    >> Orange zredukowało pracowników, czy to automatyzacja która nie
    >> potrzebuje obsługi ?
    >
    > Nadal potrzebna jest obsługa, tyle tylko, że obecnie jest moda na
    > outsourcing,
    to oczywiste, taki trend we wszystkim

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: