  • Data: 2022-05-17 12:26:35
    Temat: Re: Centrale telefoniczne
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 May 2022 11:22:22 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Nigdy nie próbowałem wczuwać się w ubeka. Może musieli stać tam całą zmianę.

    Kontener umiarkowanie duzy, a zwlaszcza szeroki.
    Po wypchaniu sprzetem ... miejsce na wygodne przechodzenie powinno
    byc, ale zeby jakis stolik i krzeselko bylo, to troche watpie ..

    > Mam wrażenie, że potem zabrakło wszystkiego. Za środkowego Jaruzela już nikt
    > chyba żadnych telefonów nie instalował.

    Wszystkiego zabraklo, ale czy telefonow nowych nie bylo?
    Troche watpie.

    http://hydrus.et.put.poznan.pl/~jkubasik/POMOCE/Stat
    ystyka.htm

    tu jest ciag dalszy
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Telekomunikacja_w_Pols
    ce

    Ciekawe ile w tym winy internetu - chyba malo - telefon tez fajna
    rzecz ... az nastaly komorki, i stal sie niefajny :-)

    > Co opłacalne? Że publiczny budżet samorządowy robi prywatnej (już wtedy)

    Nie takiej prywatnej - to chyba ciagle spólka SP była.

    > firmie drogie prezenty? Dla firmy owszem. Dla wszystkich pozostałych --
    > niespecjalnie.

    Chcesz miec telefon, czy nie ? :-)

    A jak centrala po ksiegowej cenie sprzed roku, to drobny datek :-)

    > W małym bogatym mieście, które dzisiaj jest już częścią Warszawy.
    > Ale przecież w ten sam sposób działali wszędzie.

    Byc moze, tylko jak pisalem - na wsi nie trzeba az centrali,
    w gminie wiejskiej ... kable najdrozsze, w duzym miescie telefony
    juz są, mało, ale cos jest, to tak troche glupio sie domagac interesu.
    Chyba, że ze spółdzielnią mieszkaniową.

    J.