  • Data: 2019-07-21 15:20:36
    Temat: Re: Ceny serwisu
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czemu nie 5 lub 20% -

    Bo przykład na który odpowiadałeś zawierał dwie kwoty - 500 zł jako
    realną cenę, razem z marżą, i 5 tys dla tego konkretnego przypadku jako
    widzimisie usługodawcy.

    > Jak przesadzę z ceną to nie będę miał klientów - jak mam klientów to
    > urzędnikom nic do tego jakie mam ceny.

    Urzędnikom nie, co najwyżej sądowi.
    Przegrałbyś, ale mało kto będzie się Tobą po sądach o to ciągał,
    zwłaszcza z tych nieświadomych, którzy dadzą się zrobić w jelenia.
    Na tym oszuści bazują.