    From: adam13lat <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Cewki SMD?
    Date: Tue, 13 Sep 2022 17:34:00 +0200

    Dnia Tue, 13 Sep 2022 15:59:09 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > :D
    >
    > Nie o to było pytanie.
    > Pytasz o cewki z więcej niż jednym uzwojeniem (szukasz 'transformatora').
    > To ma być dławik common mode do tłumienia zakłóceń (zakłóceń w USB a
    > może w RS485).
    > A może budujesz przetwornicę SEPIC a może flyback.
    > A może jakiś generator LC.
    > A może strojony obwód wzmacniacza p.cz.
    > A może jeszcze coś zupełnie innego.
    > O tego typu określenie zastosowania było pytanie.
    >
    > Każde z tych zastosowań prowadzi do wybierania wśród innych elementów.

    Nie przeczę. Ale jestem początkujący.

    > A ucieszyłeś się na link do dławika common mode którego charakteryzuje
    > się podając jego parametry przy 100MHz.

    A kto powiedział, że się ucieszyłem. Ja tylko podziękowałem.

    > Jeśli to chodzi o przetwornice i pojedyncze sztuki (hobby) to całkiem
    > rozsądnym podejściem może być według mnie nawinięcie trafa samemu.
    > Na odpowiednim toroidzie to mogą być ilości zwoi rzędu 20. Do zrobienia
    > ręcznie.
    Bingo. Nawinąłem ale potrzebuje "coś" mniejszego geometrycznie.
    Szukam "odpowiednika" SMD (wiem, że to "mało fachowe" określenie)
    toroidu, walec z otworem w środku: H=3mm, D=3mm, d=2mm,
    nie znam materiału, 11 zwojów DNE 0,013, nawiniętego bifilarnie
    Nie wiem, jeszcze, ile to ma uH.

    Czy są dostępne "toroidy SMD"?