  • Data: 2017-10-07 14:24:16
    Temat: Re: Chore czy normalne?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Używałem drukarki laserowej OKI, która miała toner uzupełniany niezależnie
    > od wymiany bębna. Oryginalny był w specjalnych tubach, a zamiennik kupowało
    > się w plastikowych butelkach od ketchupu. Kosztował bodajże 9 zł, starczał
    > na kilka tysięcy stron. Trudno sobie wyobrazić tańsze drukowanie.

    Ta moja to brother - toner wymienia się (wraz z pojemnikiem) osobno od
    bębna.
    Ceny bębna nie brałem pod uwagę porównując koszt druku drukarek bo
    uznałem, że zapewne nigdy nie będę go wymieniał. Typowo drukujemy jakieś
    400stron na rok (te 1300 to był wyjątkowy okres, który już się
    skończył), a bęben jest chyba na 12000 stron.
    P.G.