  • Data: 2017-10-07 14:35:42
    Temat: Re: Chore czy normalne?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mając ciągle w pamięci to, do jakiej furii doprowadzała mnie
    > drukarka atramentowa, zainwestowałeś w spokój psychiczny, a to
    > się przekłada na zdrowe serce. Za darmo bym nie wziął (no, może
    > ten zasilacz... :-))

    On daje dwa napięcia - jedno chyba 36V, a drugie może 12V (nie jestem
    pewien, bo tylko rzuciłem okiem dziś rano decydując czy wyrzucić razem z
    drukarką czy zachować).

    Nie miałem z nią żadnych problemów (z wyjątkiem tego jak raz zachciało
    mi się zaoszczędzić kupując zamienniki tuszy). Może problemów nie miałem
    dlatego, że tusze wymienia się z głowicą.

    Zrezygnowałem z niej (i druku kolorowego) tylko ze względu na to, że
    wyszło mi, że zamiast kupić kolejny zestaw tuszy na rok mogę kupić
    laserówkę, której fabryczny toner starczy mniej więcej na tyle samo to
    znaczy, że jakby laserówkę mam w pakiecie gratis :)
    P.G.