  • Data: 2020-06-15 18:45:07
    Temat: Re: Cicha śmierć lub cichy moździerz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5ee67e0a$0$553$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 14.06.2020 o 20:36, 4...@g...com pisze:

    >Co w tym skomplikowanego? Zamek odrzucając się do tyłu przesuwa taśme
    >jeden ząb, a wracając wybiera nabój z taśmy i wsuwa go do komory.
    >Niewiele bardziej skomplikowane od wyłuskiwania z magazynka. Ale
    >jakbym
    >miał tą łuską trafić do jakiejś taśmy, to już dość skomplikowane.

    Czekaj czekaj .. a jaka tasma ?

    jesli taka z zamknietymi ogniwami, tzn obejmują całą luskę dookola, to
    musialbys ja popchnac jakims dlugim pretem, zeby wypchnac z tasmy i
    wprowadzic do komory nabojowej.
    I ten pret musialby byc jednoczesnie zamkiem, a w srodku iglica.

    A tasmie jak ta
    http://forum.ioh.pl/viewtopic.php?t=35672

    to chyba nawet nie dasz rady przepchnac luski do przodu, bo wydaje mi
    sie, ze srednice ma nierowne.
    Trzeba nabój wyciagnac z tasmy w czasie cofania zamka, a potem
    wprowadzic do komory, jakos obok tasmy.
    I juz sie komplikuje ten mechanizm co wyciaga nabój z tasmy do tyłu

    A w tej tasmie nabój da sie przepchnac do przodu ?
    http://forum.ioh.pl/viewtopic.php?t=38971

    Albo taka rozsypna
    https://forum.odkrywca.pl/topic/748870-ta%C5%9Bma-ro
    zsypna-wkm/

    tez mam wrazenie, ze jedno ucho sie zweza.

    J.