  • Data: 2020-10-12 18:27:53
    Temat: Re: Cierpienia młodego wynalazcy w realiach PRL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:81ebc889-37a5-4858-bb34-42548ef61891o@g
    ooglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 12 października 2020 21:23:51 UTC+9 użytkownik
    J.F. napisał:

    >Tak wstępnie umówmy się że obrót jest nie wdłuż osi tylko wokół osi.

    Niech bedzie, choc jest cos takiego jak wektor obrotu.

    Tak czy inaczej - to nawet w zwyklych samochodach jest - silnik i
    skrzynia z przodu, wał, i most z tylu.
    Most moze sie obracac na ile zawieszenie pozwala.

    >Łaskawco, naprawdę?

    A nie ?

    >Samorobne ciągniki w górach to była codzienność.

    A owszem, u gorali widzialem jakies samorobki.
    Ciekawe z czego to wynikalo - brak ciagnikow w sklepach na pewno, ale
    jeszcze co - zmyslny ludek musial z nich byc, jesli potrafili sobie
    zrobic.
    Tylko ja raczej widzialem furmanki z silnikiem, a nie orke na zboczu.

    >A potem elewatory, a nawet potem nagrobki. Chińczycy się nie
    >patyczkują, rozwalają góry i stawiają miasto na płaskim. A wszystko
    >żeby taki traktor się nie przekulał. Co kraj to obyczaj.

    Tylko gleba po gorze raczej kiepska, ale moze ryz jakos inaczej ma.

    Tak czy inaczej - traktory zrobi, pługi powiedzmy zrobi ... a co z
    resztą maszyn ?
    Czy tylko na siano takie pole sie nadaje ?

    J.