  • Data: 2022-05-15 08:14:52
    Temat: Re: Co w telewizorze piszczy?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 May 2022 14:13:54 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Jeszcze TV musi mieć player do plików z pendrive.
    Jak ma gniazdo USB to raczej ma plajer bo inaczej po cholerę to USB :)

    > Ciekawe, czy jest na linuxa lub androida taki player youtube'a, co by wyświetlał na
    telewizorze z DLNA?
    > Wygodniej niż podłaczać przez VGA lub HDMI.
    DLNA to serwer plików a nie strumieni a przynajmniej ja tak to widzę.
    Więc raczej komputerowe plajery nie będą umiały współpracować z DLNA.
    Sam kiedyś się rozglądałem za taką funkcją która umożliwiałaby
    transmisję zawartości ekranu kompa na telewizor po DLNA i jakoś nie
    znalazłem.

    --
    Jacek
    I hate haters.