  • 21. Data: 2004-09-25 11:13:38
    Temat: Re: Crowley - Profesjonalna Firma :-)
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Michal Gawrylczyk wrote:

    > Tu nie ma co liczyc - uzyskanie adresow PI i ASn nie kosztuje
    > Cie zupelnie nic. Podjerzewam tez, ze w wiekszosci firm oplata
    > za BGP bedzie niewielka, a uzyskasz bardzo duze mozliwosci
    > konfiguracji.

    Dokładnie tak, dodam też, że nie trzeba od razu wywalać mnóstwa pieniędzy na
    router CISCO z obsługą BGP, można sobie poradzić za pomocą stabilnego,
    przyzwoicie silnego PC-ta z np. FreeBSD plus Zebra czy inna Quagga Routing
    Suite na pokładzie :)

    --
    TOM TS635-RIPE LAN/MAN Administrator

  • 22. Data: 2004-09-25 11:17:05
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Michal Gawrylczyk wrote:

    > Skoro tak mowisz, to wlasnie swiadczy o tym, ze ze strony klienta mozna
    > to tak interpretowac. A ja chcialem wlasnie zaznaczyc ze jest to
    > niepoprawna interpretacja, bo sprawa jest zupelnie normalna.

    OK, mamy prawie consensus ;)

    > A aneks do umowy? To ja jestem nieodpowiedni dzial i na dodatek nie
    > ten oddzial ;-)

    Jaka szkoooda... Cóż, pomolestuę "mój" oddział :)

    Uszanowania :)

    --
    TOM TS635-RIPE LAN/MAN Administrator

  • 23. Data: 2004-09-25 11:29:20
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Tomasz Śląski wrote:

> [...]
    > router CISCO z obsługą BGP, można sobie poradzić za pomocą stabilnego,
    > przyzwoicie silnego PC-ta z np. FreeBSD plus Zebra czy inna Quagga Routing

    no nic pierwsze zabiegi juz wykonalem mysle ze do konca nastepnego
    tygodnia bede miec konkretne informacje handlowe.

    sprawy techniczne to zaden problem niestety strasznie miesieczne oplaty
    musze kontrolowac moja firma jest na etapie bardzo duzych inwestycji i
    kazdy grosz sie liczy ;-( a spodziewany przychod to dopiero za jakis rok
    dopiero :-(

    --
    VoMi7

  • 24. Data: 2004-09-26 11:24:34
    Od: "riemann" <t...@t...pl>

    Potwierdzam, padają im styki np. z Netią na parę godzin i w tym czasie
    twierdzą w zaparte, że nic się nie dzieje. Telefon do Netii rozwiewa wątpliwości...
    Padają DNS'y po parę godzinm słynne pady podczas deszczu...

    Użytkownik "VoMi7" <v...@N...altanet.pl> napisał w wiadomości
    Witam

    Wczoraj Crowley zaliczył pad okolo 20.30 mam wszytsko na wykresach
    probkowanie co 5sek. Wyslalem email do BOA z zapytaniem co jest grane?
    Nie odpowiadaly nawet ich NSy.

    Dostałem email z BOA:

    "Po sprawdzeniu przez Dział Utrzymania Sieci uprzejmie informuję, że we
    wspomnianym przez Pana okresie nie odnotowaliśmy przerw w działaniu
    Pańskiego łącza. Statystyki jego obciążenia przesyłam w załącznikach."

    Wyslal mi statystyki koles z probkowaniem co godzine.

    No rece mi opadly !

    Juz dzisiaj dzwonilem ze im wysylalem ststystyki, ze niedzialalo nic.
    Ststystyki z roznym probnkowaniem co 5sek. co 5min. a Oni uparcie ze nic
    sie nie dzialo. Dziwne mi sie najwyrazniej zdawalo ze lezala ich siec ?
    No i co z tym profesjonalizmem czynic ?

    --
    VoMi7

  • 25. Data: 2004-09-27 06:23:05
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Potwierdzam, padaj? im styki np. z Neti? na parę godzin i w tym czasie
    > twierdz? w zaparte, że nic się nie dzieje. Telefon do Netii rozwiewa w?tpliwo?ci...
    > Padaj? DNS'y po parę godzinm słynne pady podczas deszczu...

    Prosimy o nauczenie sie poprawnego cytowania ...