  • Data: 2021-05-26 00:15:06
    Temat: Re: Czas na odpalenie SIMki a2mobile
    Od: Grzexs <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Numer w a2mobile straciłeś czy nie?
    > Czy nie zależało Ci na numerze?

    Tak, straciłem, ale nie zależało mi na nim. W dodatku tak wrednie
    zablokowali, że nie dało się go przenieść.

    > Pamiętam czasy, gdy karano podłączenie równoległego telefonu... Ja
    > podłączałem kilka naraz. ;) Ponoć spece mierzyli pojemność linii
    > -- zdalnie zdradzającą równoległe podczepienie aparatu
    > telefonicznego... Dowiedziałem się o tym od byłego pracownika
    > ówczesnej telekomunikacji... To był zaprzyjaźniony ze mną były
    > pracownik.

    Był myk - tylko w jednym z telefonów należało pozostawić włączony
    dzwonek. Inne z odłączonym dzwonkiem (zwora we wtyku) w stanie z
    odłożonym mikrotelefonem (słuchawką) stanowiły przerwę i były nie do
    wykrycia.

    > Nawet nagrywałem rozmowy na tasiemki magnetofonowe.

    Ja też. Przy pomocy cewki przyklejonej pod aparat telefoniczny.

    > Teraz każdy ma swój własny numer, niektórzy mają wiele numerów,
    > często dwa w jednym telefonie... Niebawem każdy będzie miał masę
    > numerów...

    Nie będzie numerów, coś innego wymyślą, co je przykryje. Ile numerów
    znasz na pamięć?

    --
    Grzexs