  • Data: 2020-09-18 14:21:34
    Temat: Re: Części elektroniczne - sklep [offtop]
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Sep 2020 07:37:40 +0200, Piotr Wyderski
    > Ten wekton mnie zastanawia -- to jest jakieś proxy do TME? Kilka
    > razy mi
    > wyskoczyli w googlu i za każdym razem stan magazynowy mieli
    > identyczny z TME

    Pokazują stany u siebie (oznaczone jako 24h czyli od ręki) oraz u
    innych dostawców (TME, Farnella ,...).
    Zresztą historia Wektona na początku jest jakoś zbieżna z TME, zdaje
    się tak samo się nazywali, lub sprzedawali pod marką TME. Może
    pełnili rolę sklepu detalicznego TME ale drogi się ich rozeszły....

    --
    Marek