  • Data: 2020-09-18 15:07:37
    Temat: Re: Części elektroniczne - sklep [offtop]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rk27c4$3r75$...@p...wsisiz.edu.pl..
    .
    J.F. wrote:
    >Róźnie bywa. "Moje" MOSFETy wykupili, sam przecież pisałem.

    To moze lepiej unikac "nowych elementow" :-)

    >Jarku, nie mieszajmy myślowo dwóch systemów walutowych, nie bądźmy
    >Peweksami. Skala produkcji świetlówek i ładowarek uzasadnia
    >zatrudnienie wysokiej klasy specjalistów od muntzingu i tysiące
    >godzin R&D przy biurku, by urwać ułamek centa. Przy tej skali to da
    >gigantyczne zyski.
    >Takiej przetwornicy pracującej na granicy wybuchu nie umiesz zrobić,
    >nie umiem ja i nie umie Roman. Cokolwiek wyjdzie, będzie za drogie.

    To mi nie wyglada na tysiace godzin R&D. To mi wyglada na powielenie
    starego projektu.

    Czyli - ta nowoczesna kostka jest widac za droga w porownaniu do dwoch
    tranzystorow i kilku opornikow i to jeszcze w THD - czyli jakies male
    raczki to lutuja :-)

    >Produkcja małoskalowa, prototypowanie i hobby są zdominowane przez
    >koszty NRE i tutaj optymalna strategia to jak najmniej godzin przy
    >biurku.

    No i co zrobisz, jak ci sie hobby skonczy wczesniej ?
    Zaczniesz nastepny projekt, czy pojdziesz na piwo ? :-)

    >A ja nie rozumiem, po co robić fajny zegarek na badziewnej podstawie
    >czasu.

    A to niejako calkiem osobny temat.
    I jak to pare razy omawialismy - wcale nie taki prosty do realizacji.

    >Niech się gość weźmie za zrobienie dobrego generatora, to się
    >bardziej rozwinie.

    A jak mu az tak bardzo nie zalezy na rozwoju ?

    >Potem niech sobie doda serwer HTTP, a nie przedtem.

    Hm, czy na pewno nie przedtem ?

    J.