  • Data: 2020-09-19 13:17:27
    Temat: Re: Części elektroniczne - sklep [offtop]
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik sundayman napisał:

    > Ale od paru lat to zlikwidowali - teraz tylko internet.
    > Natomiast Wekton ma asortyment dość mocno oparty na TME (oczywiście nie
    > w tej skali) i nierzadko to mi ratuje sytuację kiedy mi się bardzo spieszy.
    >
    > No ale oczywiście mają ułamek tego co w TME.

    Przeca oni biorą z TME i doliczają se %.

    Czemu zlikwidowali? Widocznie dla nich odbiór osobisty jest zawracaniem dupy.
    Koszt obsługi jednego zawracacza dupy wyjdzie im ponad 2,5pln.
    Choćby na chju stanęli, to żaden kurier nie da im takiego rabatu na
    jednej przesyłce.
    Postaw się na ich miejscu, albo na miejscu drobnego handlarza.
    Czemu mariteksy i inne hurtownie wprowadziły minimalne zamówienie?

    Bo taki alojzy swego czasu złożył tam zamówienie 180 pozycji x 100 szt.
    rezystorów. Kompletujący płakał jak realizował.
    150 pozycji x wtedy bodaj 0,30 groszy = 45pln = mariteks nic nie zarobi.

    Robimy se model, ot drobny sklepikarz prowadzi sprzedaż rlc.
    Przychodzi do niego zawracacz dupy i prosi o 10 pozycji po 10 rezystorów.
    Chłop jest stratny jak nic! Na rezystorach chłopina zarobi 50 groszy, natomiast
    koszt obsługi wyniesie 3-5pln. Przy braku klientów licznik też
    bije, tyle że do tyłu:)

    https://natemat.pl/131309,140-euro-z-metra-na-miesia
    c-galerie-handlowe-lupia-handlowcow-klienci-nie-dziw
    cie-sie-drozyznie

    I to jest biznes!