  • Data: 2020-07-31 10:45:48
    Temat: Re: Czujnik piany
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Byłoby etyczniej jakby o tym otwarcie informowali (czego, nie oszukujmy
    > sie, nikt nigdy nie zrobi), ale model handlowy czy marketingowy, gdzie
    > sprzedaje się coś tanio, aby potem zarabiać na eksploatacji jest
    > powszechny. Z drukarek, chyba HP był tu prekursorem.

    Każdy sprzęt działa jakoś minimalnie inaczej.
    Zawsze kupowałem kolorowe plujki, bo przeważała taka myśl,
    że raz na jakiś czas wydrukuję coś w kolorze. Robiłem to rzadko a i tak
    najczęściej
    jakiegoś koloru nabój nie podawał, więc funkcji nie spełniało.
    W praktyce używam tylko
    czarnego atramentu i kiedyś te zasobniki z kolorem też stopniowo się
    zużywały i żeby czarne wydrukować raz na jakiś czas trzeba było zmienić
    pojemnik z kolorem. W obecnym modelu HP kolorowy pojemnik
    chyba zasechł i od kilku lat nie woła o wymianę.