  • Data: 2020-08-02 11:00:58
    Temat: Re: Czujnik piany
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam nabawiłem się trwałej paranoi po pierwszym roku zakupów w
    > Azji. W tej chwili, jesli kupuję coś istotnego, jestem obryty
    > i głuchy. Ewentualnie mówię, że się zastanowie, po czym
    > wychodzę i sprawdzam. Ale też prawdę mówiąc to już kilka
    > dobrych lat, gdy nie kupiłem niczego z elektroniki będąc
    > fizycznie w sklepie.

    Na jakiej podstawie wybierasz akurat ten produkt, nie inny?
    Czym się kierujesz? Informacjami producenta, komentarzami użytkowników?
    Ja mam z tym problem, bo zwykle jest taki nadmiar informacji, że czuję
    się nimi wręcz przytłoczony.
    W końcu mam wrażenie, że każda decyzja będzie w dużej mierze przypadkowa
    i nie podejmuję żadnej.
    Dawno bym kupił drukarkę 3d, gdyby była tylko jedna na rynku.

    WM