    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Czujnik piany
    <pPJUG.132071$dTb.125260@fx41.ams1>
    <5f241940$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <PPrVG.145465$vLb.87842@fx43.ams1>
    <5f2680cb$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 02 Aug 2020 12:18:19 GMT

    On 2020-08-02, WM <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Na jakiej podstawie wybierasz akurat ten produkt, nie inny?
    > Czym się kierujesz? Informacjami producenta, komentarzami
    > użytkowników? Ja mam z tym problem, bo zwykle jest taki
    > nadmiar informacji, że czuję się nimi wręcz przytłoczony. W
    > końcu mam wrażenie, że każda decyzja będzie w dużej mierze
    > przypadkowa i nie podejmuję żadnej. Dawno bym kupił
    > drukarkę 3d, gdyby była tylko jedna na rynku.

    Tak z grubsza kieruję się wszystkim. Ilość pozytywów, treść
    negatywów i reakcje sprzedawców. Filmiki na YT. Cena. Łatwość
    i koszt zwrotu. Popularność modelu. Obecność klonów. Wyniki
    działania sprzętu, tam gdzie się da (np. filmy, zdjęcia dla
    aparatów/kamer). Jak się na czymś nie znam, no to muszę
    wcześniej poczytać, albo kupić na tyle tanio abym nie żaował.
    Wpadki się nadal zdarzają, ale nie jakieś katastrofalne.

    Wydaje mi się, że jesli dane urządzenie ma te funkcje
    podstawowe, których chcieliśmy to reszta jest na ogół
    wypadkową ceny i naszych oczekiwań związanych bardziej z tą
    ceną niż samym urządzeniem.

    --
    Marcin