  • Data: 2004-06-25 12:10:19
    Temat: Re: Czy dostawca miał rację???
    Od: kya <k...@m...here.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Jun 2004 14:01:26 +0200, Rafal Rabczuk wrote:
    [...]
    > Chodzi o to, ze jezeli z wewnetrznej sieci wydostaja sie smieci na
    > zwenatrz - to inne zewnetrzne sieci nie beda akceputowaly sieci w ktorej
    > klebi sie "syf". Efektem sa roznego typu restrykcje.
    >
    > Prosty przyklad : czemu uzytkownicy TPsa maja "+r" na serwerach IRCnetu ?
    > naprawde nie wierze w to ze tamtejsi OPERzy tak dla dowcipu sobie wpisali
    > restrykcje. Przez taki maly +r internet od TPSA staje sie mniej atrakcyjny -
    > dla uzytkownika.

    /---<http://www.irc.pl/faq#r>
    Ograniczenia są nałożone na *.ppp.tpnet.pl i inne dialupy ze względu na
    brak identyfikacji. Dodatkowo restrykcje są nakładane dla wszystkich
    widzianych jako numerki (z nieprawidłowo skonfigurowanym DNS).
    \---

    [...]

    --
    ////))) Działam altruistycznie jako stałe źródło chaosu. [Sam] :