    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
    Subject: Re: Czy ja napisałem w ofercie że to oryginał?
    Date: 12 Jul 2020 10:30:06 GMT

    Jest Sun, 12 Jul 2020 08:44:26 +0200, J.F. pisze:
    > [...]
    > Daj jakis link, jak to wyglada.

    Obstawiam, że chodzi o któryś Imax B6. Popatrz sobie na Allegro, jest
    tego ze dwie strony.

    > Bo teraz ... firma XXX, ale produkuje YYY, albo dodatkowo ZZZ,
    > i produkuja takze dla firmy TTT - podobny produkt,
    > albo taki sam, tylko naklejki rozne.
    > I nie wiadomo - kupiles podrobke, czy odrzut z produkcji.
    > Ale skoro XYZ to typ ... sprzedawca napisal, ze to SkyRC ?

    Najczęściej właśnie nie piszą, że to SkyRC, jeśli sprzedawany jest klon.
    Bywa, że na niektórych zdjęciach jest logo, na innych nie. Jeżeli to
    oryginał, sprzedający na ogół się tym chwali, pokazuje hologram albo
    podaje markę etc. Oczywiście nie jest to jakaś żelazna zasada, niemniej
    warto zwrócić na to uwagę przy zakupach.

    k.