eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ? › Re: Czy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 8 Jun 2023 09:28:19 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Czy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ?
    From: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 8 June 2023 at 11:17:24 UTC+2, Grzegorz Niemirowski wrote:
    > Nic nie rozumiesz. Jeśli producent blokuje jakąś funkcję, to dlatego, że
    > sprzedaje w wyższej cenie inną wersję urządzenia z odblokowaną tą funkcją.
    > Więc jeśli ignoruje zapytania o zdjęcie blokady, to z tego powodu, że nie ma
    > swojego modelu biznesowego w dupie. A nie że nie masz chmurki, gwiazdki czy
    > czegoś. Poza tym napiszę n-ty raz: nie wieszy, czy Twój modem ma jakąkolwiek
    > blokadę. To tylko Twoje przypuszczenie.
    > --
    > Grzegorz Niemirowski
    > https://www.grzegorz.net/

    Dzięki za wyjaśnienia, ale zapłacę za zmianę funkcjonalności tych mobilnych routerów
    4G LTE na modemy usb LTE 4G

    To że Melon spierdzielił Tlitera aby wyrywać buliony to on sam ogłosił.

    Placisz 100 zielonych to doastajesz różową chmurkę i dostajesz odpowiedź na tłita

    Nie wyrzucasz 100 zielonych na g... chmurke to odpowiedzi żadnej nie dostajesz
    i tak to chyba działa od początku roku, bo wielokrotnie sprawdzalem

    Kilka lat temu wszystko zalatwiałem przez Tłitera na calym świecie, bo działało i
    odpowioedź byla za godzinę
    i dzisiaj Tłiter to syfilis

    Księga twarzy też wiecznie miesza danymi użytkowników i planuje oplaty, bo Góra Cukru
    szuka kasy.

    Ale napisałem dla formalności, aby potem łunijne komisarki nie gadały, że się
    troszcza o dobro i interes Europejczyków

    Zatem kto potrafi niech powie ile mam kasy zaplacić, bo tylko to mnie interesuje,
    a 15 sąsiadów na wifi nie znajde aby odblokować usb data jako 16.user

    I wydaje się to naturalne, że mobilny router powinien oferować usb data
    zgodnie z Ustawą: Interoperability Act

    Bo ktoś kupił routerka do laptopa
    a z pecetem nie działa, bo nie ma w pececie wifi, ale ma gniazdo usb,
    czyli powinien fungować.

    Ja wiem, że od czasów wojny Donalda z Hujawejem, wsystko się zmieniło na gorsze,
    ale jestem cierpliwy i wytrwały
    i jak mi się tylko uda, to się podzielę info ze wszystkimi, bo miliony czekają na
    świecie na to rozwiązanie,
    aby zredukowac 24h/31/ 365 ekspozycję na mikrofale WiFi, bo router mozna z kartą sim
    wstawić do innego pokoju,
    ale po kablu Wifi bedzie wyłaczone, a router oddalony od użytkownika na dlugośc kabla
    2 metry czy więcej,
    a to robi różnice w przypadku raka mikrofalowego.