eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ? › Re: Czy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ?
  • Data: 2023-06-10 04:57:43
    Temat: Re: Czy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Nieoto. Win 10+11 jest ZA DARMO czyli masz pełną obsługę włącznie ze
    > sterownikami w AUTOMACIE obecnie. Linuks na desktopie znacznie odstaje i
    > to coraz bardzo :-) Nie chce mi się rozpisywać ale wygląda, że jusz
    > zdziadziałeś/odstajesz:) OK rozumiem przegapienie ale nie na poziomie
    > różnicy < II technologii to niebardzo :P

    Raczej zakopałem się w swojej niszy, w której mi dobrze :) Choć trochę się
    odtapiam, ostatnio dowiedziałem się że istnieje coś takiego jak language
    server i u nas tego używają (clangd). Trzeba będzie się przyjrzeć, jak
    tego używać i czy da się zintegrować z Eclipse (z którym też mi dobrze,
    ale nie na tyle, żeby nie zmienić, jak zobaczę, że jest coś lepszego).

    https://clangd.llvm.org/

    Są rzeczy, które mam potrzebę zmieniać i takie, których nie mam. OS należy
    do tych drugich. No działa mi wszystko i co ja na to poradzę :D Wynalazki
    MS nie były mi potrzebne przez tyle lat, więc już raczej nie będą (a jak
    będę bardzo potrzebował odpalić jakiś program, to sobie XP na wirtualce
    postawię) :)

    --
    Dwa koguty chodzą po mieście i strasznie się nudzą. Jeden z nich w
    końcu mówi: