eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ? › Re: Czy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ?
  • Data: 2023-06-10 05:06:14
    Temat: Re: Czy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    a a <m...@g...com> wrote:

    > Dzięki za wyjaśnienia, ale zapłacę za zmianę funkcjonalności tych
    > mobilnych routerów 4G LTE na modemy usb LTE 4G

    To sprzedaj router i kup modem. Będziesz miał łączność przez USB i bez
    WiFi. Na Allegro Lokalnie możesz wystawić router albo na OLX, albo gdzie
    tam wolisz. Co sprawia, że jeszcze tego nie zrobiłeś?

    > Placisz 100 zielonych to doastajesz różową chmurkę i dostajesz odpowiedź na tłita
    >
    > Nie wyrzucasz 100 zielonych na g... chmurke to odpowiedzi żadnej nie dostajesz
    > i tak to chyba działa od początku roku, bo wielokrotnie sprawdzalem

    Na Twitterze? Widzisz, nawet nie wiedziałem (nie mam tam konta) ani nie
    wiedziałem, że mówiąc Melon masz na myśli Elona Muska. Pisz jaśniej o co
    ci chodzi.

    > Kilka lat temu wszystko zalatwiałem przez Tłitera na calym świecie, bo
    > działało i odpowioedź byla za godzinę

    Ja nigdy, przez tyle lat wiedzy o istnieniu Twittera, nie znalazłem dla
    niego zastosowania.

    > Księga twarzy też wiecznie miesza danymi użytkowników i planuje oplaty,
    > bo Góra Cukru szuka kasy.

    To się tam ładnie widzę pozmieniało :D Niech planuje i niech zdycha, byle
    szybciej.

    > Zatem kto potrafi niech powie ile mam kasy zaplacić, bo tylko to mnie
    > interesuje, a 15 sąsiadów na wifi nie znajde aby odblokować usb data
    > jako 16.user

    Już ci przecież powiedziałem. Dałem w innym wątku dokładny model modemu,
    który kupiłem z dokładnie takim założeniem, jakie ty masz (ma być łączność
    LTE przez USB, a WiFi mnie nie interesuje) i który działa stabilnie i
    nieprzerwanie mniej więcej odkąd T-Mobile wyłączyło 3G (bo wtedy musiałem
    zmienić modem, kamery na 2G nie chodziły).

    > Bo ktoś kupił routerka do laptopa a z pecetem nie działa, bo nie ma w
    > pececie wifi, ale ma gniazdo usb, czyli powinien fungować.

    Może powinien, może nie powinien. Dostałeś już odpowiedzi w tym wątku, jak
    sprawdzić, czy to USB jest w ogóle do czegoś podłączone, ale z jakiegoś
    powodu ignorujesz je.

    > i jak mi się tylko uda, to się podzielę info ze wszystkimi, bo miliony
    > czekają na świecie na to rozwiązanie, aby zredukowac 24h/31/ 365
    > ekspozycję na mikrofale WiFi,

    Miliony na świecie mają to centralnie w otworach i podałyby ci swoje hasło
    do maila jakbyś dał im batonika (był taki albo podobny eksperyment).

    --
    Słoń i mrówka postanowili wybrać się na wiśnie. Przez płot przeszli do
    ogródka sąsiada, nagle słyszą czyjeś kroki. Mrówka mówi: