eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ? › Re: Czy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ?
  • Data: 2023-06-10 05:09:18
    Temat: Re: Czy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    a a <m...@g...com> wrote:

    > Kupujesz sprzęt, oprogramowanie i one mają działać, współdziałać z
    > istniejącymi systemami IT, oferowanymi na rynku i posiadane interfejsy
    > mają być opisane i aktywne

    No i twój router współpracuje. Przez WiFi. Być może (tego nie wiemy) też
    przez USB. A nie współpracuje np. przez port RS-232. Ani przez port HDMI
    nie współpracuje. A powinien przecież.

    > i na podstawie Interoperability Act transfer danych przez złacze USB nie
    > może byc zablokowany, utrudniony, skomplikowany, jak wynika z opisu na
    > stronie operatora Orange, że złącze USB w routerze się uaktywni do
    > transferu danych, po przyłączeniu do routera 15 użytkowników przez WiFi

    Nie, nic takiego nie wynika. Wynika tylko tyle, że WiFi obsługuje do 15
    użytkowników.

    > czyli blokuje korzystanie z istniejącego interfejsu USB, do transferu danych,
    > czyli promuje monopole

    A co dopiero telefon, który uniemożliwia mi zalogowanie się na roota.

    --
    Dzwoni jegomosc do akademika:
    - Czy mozna z Maryska?