  • Data: 2023-12-21 16:44:13
    Temat: Re: Czy ktos z Was używa aparatu 360°?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm. Jak moja "2" składa panoramę, to stara się uzupełnić brakujące
    > fragmenty na podstawie fragmentów sąsiadujących zdjęć. Może u Ciebie też to
    > występuje, a że do uzupełniania jest dużo mniej to wychodzi to zgrabniej?
    > https://photos.app.goo.gl/g4fkGNX1Nv8H1tbL7

    Faktycznie, przyglądam się niebu na panoramach i wygląda, że było jakieś
    niezauważalne na pierwszy rzut oka klonowanie, ale chyba obszar jest
    zdecydowanie mniejszy niż w 2. Co ciekawe, zawsze ma kształt
    wyciągniętego prostokąta, bo raczej spodziewałbym się innego kształtu,
    zbliżającego się do koła. Muszę jeszcze sprawdzić gdzieś pod drzewem.
    Ale klonowanie, co odbierałem jak niedokładne dopasowanie, często można
    znaleźć i w innych miejscach panoramy. Nawet w jej środkowej (w pionie)
    części.