  • Data: 2007-11-26 19:28:23
    Temat: Re: Czy przejść z Neo na Netię
    Od: "depeq" <w...@p...podam> szukaj wiadomości tego autora

    > W Neti i Tele2 będziesz miało to samo, jeżeli skorzytasz z ich usługi
    > na kablach tpsa.

    Nieprawda. Wiem z doświadczenia (z Multimo). W całej okolicy Neostrada
    zaczęła strasznie szwankować w godzinach szczytu. Moje Multimo także.
    Oczywiście reklamacja do GTSu, przesłane maile ze zrzutami MTR i... po kilku
    godzinach ku memu zdziwieniu Multimo zaczęło śmigać z pełną prędkością i
    pigi wróciły do normalnego poziomu :D Niestety abonenci Neotrady (moi
    znajomi) nie doświadczyli poprawy mimo telefonów to TP. Jak coś ma działać
    dobrze to działa. Zauważcie też, że w rejonach, gdzie Neo muli DSL TP chodzi
    bez zająknięć. Tu trzeba się zastanowić o co chodzi...

    Pozdrawiam
    Daniel