  • Data: 2023-03-14 21:45:41
    Temat: Re: Czy się zatrzymać?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.03.2023 o 21:31, To.Ja pisze:

    > Tak bluzgaczu z dupy misia czesany, tylko nie zauważyłeś, że tam jest
    > sygnalizacja świetlna dla szynowców, a jeżeli nie działa, i ponieważ to nie
    > jest to SORO ani rondo, to nie ma mowy o zjeździe ze skrzyżowania, tylko o
    > pierwszeństwie na wjeździe na nie... Ale ty za głupi jesteś, żeby to
    > zrozumieć...

    Bredzisz.

    "Skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną
    W sytuacji, gdy ruch na skrzyżowaniu jest sterowany przez sygnalizację
    świetlną, w większości przypadków tramwaj ma pierwszeństwo przejazdu.
    Jeśli włączy się zielone światło dla stojących naprzeciwko siebie i
    skręcających w tę samą stronę pojazdu szynowego i samochodów, auto
    zawsze musi ustąpić pierwszeństwa."

    https://cuk.pl/porady/kiedy-tramwaj-ma-pierwszenstwo

    > PLONK na czas jakiś :)

    Kurwa, chciałem plonka na zawsze :/