  • Data: 2022-07-08 23:40:53
    Temat: Re: Czy to kawałek starej centrali?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Co dokładnie robiły te przekaźniki?

    Te konkretne to nie wiem. TN i TCK to nie była moja bajka, pobieżnie
    trochę tego liznąłem, więc znam jedynie ogólne zasady działania. Kolega,
    który miał to w dwóch palcach niestety już jest na tamtym świcie i nie
    mam kogo dopytać.
    Ale jeżeli to faktycznie translacja, to na zasadach ogólnych mogła
    przenosić/tłumaczyć; wybierane cyfry, impulsy taryfikacji, sygnały
    dzwonienia, impulsy taryfikacyjne, odwrócenie pętli, generalnie różne
    "pierdoły" przenoszone w paśmie pozaakustycznym.