  • Data: 2023-12-02 00:34:22
    Temat: Re: Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Nov 2023 16:04:11 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Ta pewność nie jest mitem? Jak miałem druty w domu, to dość często
    > były awarie albo kradzieże miedzi. Ćwierć wieku temu we Wroławiu,
    > jak wszystko było pod wodą, to chyba telefonia stacjonarna miała
    > problem.

    A to zalezy gdzie. U mnie np tylko telefon i gaz działał.

    Kable plastikiem izolowane są wodoodporne,
    rozdzielnia elektryczna nie ..

    A w innych rejonach zalało poniemieckie kable, papierem izolowane,
    to je ponad rok wymieniali ..

    > Komórkową, nawet jak coś zostanie zalane, da się szybko
    > przywrócić.

    No chyba, ze prądu nie ma, albo kable miedzy BTS przestały działać.

    > Na Ukrainie jest wojna, ale smartfony zdaje się wszędzie działają.

    Tylko mnie ciekawi jak.
    Ukraina obsługuje BST na terenach okupowanych, czy Rosjanie
    je juz przejęli sieci w rejonie ?

    J.