  • Data: 2023-12-02 13:51:13
    Temat: Re: Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > No chyba, ze prądu nie ma, albo kable miedzy BTS przestały działać.

    Koło mnie stoi BTS. Z kabli, to tam jest prąd doprowdzony. Łączność
    tylko radiowa. Jak kilka lat temu zdarzyła się przerwa w zasilaniu
    dłuższa niż kilka godzin, czyli powyżej pojemności akumulatorów, to
    przyjechał gościu z małym agregacikiem na sznurek i sobie pyrkał aż
    włączyli prąd. Da się.

    > Tylko mnie ciekawi jak. Ukraina obsługuje BST na terenach okupowanych,
    > czy Rosjanie je juz przejęli sieci w rejonie ?

    Z samej technologii wynika, że nie ma czegoś takiego jak "wrogi BTS".
    Każdy dobry, do każdego można się podłączyć. To tak jak wieki temu
    sztuka wojenna nakazywała, by studni na terenie wroga nie zatruwać.
    Bo woda tak samo potrzebna każdemu.

    --
    Jarek