eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCzy w Polsce obsługuje się jeszcze 'na poważnie' centrale PC, E-10? › Re: Czy w Polsce obsługuje się j eszcze 'na poważnie' centrale PC , E-10?
  • Data: 2020-05-12 15:45:12
    Temat: Re: Czy w Polsce obsługuje się j eszcze 'na poważnie' centrale PC , E-10?
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-01 o 13:06, J.F. pisze:

    > To moze byc tylko zly komunikat.
    > I moze tez dzialac w druga strone - bedzie naprawde kierunek zajety, a
    > uslyszysz sygnal zajetosci, pomyslisz, ze telefon zajety.
    >
    > A swoja droga ... WLR .. czy to nie dziala na centralach Orange/TP ?
    >
    > J.

    Z technicznego punktu widzenia WLR to jest dawna preselekcja na linii
    TP/Orange. Z tą różnicą, że prefiks jest dodawany automatycznie. 1033 do
    TP/Orange, 1055/1061/1077 do Netii itp. Abonament płaci sie do swojego
    operatora, który musi sie "podzielić" kasą z Orange za obsługę fizyczną
    drutów.
    Telestrada ma prefiks 1044, dawny NOM, czyli wał z call center
    pozyskującego klientów. Przedstawiali się "Dzień dobry, dzwonię z
    telekomunikacji NOM" Ale te "nom" to znacznie ciszej. Starsi myśleli, że
    mają połączenia z tepsy starej, po rozmowie sprzedażowej podpisywali umowy.

    Info "kierunek zajety" może mówić o błędnej preselekcji, można wtedy
    wybrać ręcznie 1044 i numer_abonenta, albo że nie ma tylu wolnych
    traktów na tym prefiksie.

    --
    viktorius