  • 1. Data: 2023-03-29 19:43:35
    Temat: Ciekawe numery 2023
    Od: nesek70 <t...@g...com>

    Dzień dobry,

    Post sentymentalno-nostalgiczny także proszę o wyrozumiałość :)

    Jakoś ostatnio przeglądając archiwum tej grupy i nie tylko przypomniałem sobie stare
    dobre czasy kiedy jako amator na przełomie wieków czytałem posty, FAQ i na różne
    sposoby testowałem opisane właściwości central, funkcje dodatkowe, przekierowania
    oraz niegroźny phreaking (ale także sprawy TV Sat, internet i wszelkie modne wtedy
    tematy). Jakoś natchęło mnie do przetestowania kilku numerów z dawnych czasów,
    stacjonarki już od wielu lat nie posiadam, więc posiłkowałem się GSM. Rzecz jasna
    cała rzesza numerów jest już NMTN.

    Nadal działają jednak ciekawe numery :

    - Odpowiadające PR1 Polskiego Radia (np. 226459300),
    - 00 8001111111
    - Numery 22 812345x, które odpowiadają automatem Instytutu
    Elektrotechniki, ale innym niż oficjalny numer
    - 22 6232121
    - 22 8123456
    - 22 8120899
    - 22 6396999, 8235999 (co to ?)
    - 22 8340299 (dawny słynny odzewnik, który kiedyś dawał dial tone)

    I tu moje pytanie do tego ostatniego. Co kryje się za tym numerem, że nadal działa
    tak samo i co to za dźwięk po odebraniu ? To jakiś automatyczny abonent ? Wszystkie
    inne numery, które miałem zapisane w tym stylu dają NMTN. Może znacie jeszcze jakieś
    ciekawe numery, gadułki, fajne komunikaty niekoniecznie nawiązujące do epoki starych
    central itd. ?