  • Data: 2020-10-14 15:18:30
    Temat: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rm6nvj$jf7$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 14-10-2020 o 13:29, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup Użytkownik Cavallino
    > C...@k...pl ...

    >Kompakty z dieslem też właśnie tyle kosztowały wtedy, vany czy suvy
    >były tylko trochę droższe.
    >A to był schyłek tamtego modelu.

    Moze dlatego.

    >Teraz tyle kosztują kompakty z benzyniakiem, a i to tańsze marki.
    >Te dla jeleni, kosztują dużo więcej.

    >Ale potem banda debili zagłosowała na pis.

    Raczej bez znaczenia, ale ... jesli mieli kredyt i dzieci a nie
    oszczednosci, to dobrze glosowali :-)

    >Raczej pazerność producentów.

    Na calym swiecie ?

    >Chcą zarabiać krocie na sprzedawaniu samochodów - teraz każdy to ich
    >zdaniem premium.
    >Zwłaszcza PSA w tym celuje.

    A reszta bankrutuje :-)

    >Wtedy różnica między budżetowcami, a markami premium była zasadniczo
    >większa.

    Masz na mysli marki czy modele ?
    Bo jak pamietam np Dacie Logan ... zle mi sie w tym siedzialo, ale
    taki przyzwoicie wyposazony model (silnik, klima) drozal mocno i
    zaczynal konkurowac z Renault.
    Dobrze wyposazona skoda chyba sie robi drozsza niz VW itp.

    A z drugiej strony ... czy stal i blacha jest taka droga, ze uzasadnia
    roznice kosztow miedzy np golfem i passatem ?
    Moze to dawniej nas pazerni producenci naciagali na "lepszych"
    samochodach, mocniejszych silnikach itp.

    A z trzeciej - taki ostatni polo jest wiekszy niz pierwszy golf.

    Tylko ze ... tak pamietam, ze Daewoo wycenial samochody w miare
    uczciwie.
    Ale Daewoo juz nie ma ... bledy w zarzadzaniu kryzysowym, czy tak sie
    samochodow nie sprzedaje, bo sie zbankrutuje ? :-P

    >I prawidłowo.
    >Niech smrodowozy rosną cenowo w tym tempie, to ich nikt nie będzie
    >chciał kupować.
    >Albo elektryki wydadzą się okazyjnie tanie.

    Tak ci sie spodobal elektryk (na wegiel), ze mowisz "spalinowe won" ?

    Czy naprawde liczysz na to, ze innych nie bedzie stac ... a ciebie tak
    :-)

    Ale wiesz - przybedzie elektrykow, to ladowarki przestana byc darmowe
    :-P

    J.