  • 171. Data: 2017-05-12 15:43:59
    Temat: Re: Czyja by była wina ?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 May 2017 14:15:03 +0200, w <of491i$8ki$1@news.mixmin.net>, "Stan56"
    <j...@k...pl> napisał(-a):

    > Na dwupasmowej normalne jest, że na wewnętrzym pasie
    > ma prawo jechać pojazd i wyjeżdżający musi to brać pod uwagę.
    > W sytuacji z wątku pojazd jechał "pod prąd" w miejscu
    > gdzie była podwójna ciągła przed skrzyżowaniem
    > i nie było okoliczności wskazujących,
    > ze ktoś będzie tam jechać i jeszcze wyprzedzać.

    A jak ten jadący wewnętrznym będzie wyprzedzał na skrzyżowaniu i jakby nie
    wykonał niedozwolonego wyprzedzania, to wypadku by nie było?

  • 172. Data: 2017-05-13 07:37:45
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 08.05.2017 o 22:38, r...@k...pl pisze:

    > Oksymoron oznacza akurat coś innego :)

    Niezupełnie. Całkiem prawidłowo użyty tym bardziej z adnotacją: "jakiś".
    Wyprzedzanie stojącego pojazdu jest sprzecznością.

    Oksymoron: "epitet sprzeczny, metaforyczne zestawienie wyrazów o
    przeciwstawnym, wykluczającym się wzajemnie znaczeniu, np. ,,okrutna litość".

    --
    Wiesiaczek (dziś z Sharm El-Sheikh - Egipt)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 173. Data: 2017-05-13 08:24:35
    Od: "Stan56" <j...@k...pl>

    <j...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > W sytuacji z wątku pojazd jechał "pod prąd" w miejscu
    > gdzie była podwójna ciągła przed skrzyżowaniem

    Jeżeli wjeżdżający nie widział wyprzedzającego, to miał prawo
    wjechać na skrzyżowanie i jest niewinny.
    Prawo nie wymaga, aby tak jechać, jakby na drodze miał za chwilę
    pojawić się idiota.

    Jeżeli wjeżdzający widział wyprzedzającego, to miał obowiązek
    udzielić mu pierwszeństwa.

  • 174. Data: 2017-05-13 23:39:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-05-13 o 08:24, Stan56 pisze:
> [...]
    > pojawić się idiota.
    >
    > Jeżeli wjeżdzający widział wyprzedzającego, to miał obowiązek

    Moim skromnym zdaniem, jeżeli wyjeżdżający zdążył spokojnie wyjechać z
    bocznej drogi, wjechać prawidłowo na swój pas i rozpocząć jazdę w swoim
    kierunku, to od tego momentu już nie ma co mówić o tym, że ktoś Kseni
    "wyjechał". Po prostu spotkały się dwa samochody jadące na czołowe.
    Jeden jechał swoim pasem, drugi jechał lewym pasem - pasem przeznaczonym
    do jazdy w przeciwnym kierunku.

  • 175. Data: 2017-05-14 11:46:12
    Temat: Re: Czyja by była wina ? nauczka.
    Od: "Stan56" <j...@k...pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > "wyjechał". Po prostu spotkały się dwa samochody jadące na czołowe. Jeden
    > jechał swoim pasem, drugi jechał lewym pasem - pasem przeznaczonym do

    Chodzi ci o to, że wyjeżdżający widział pojazd na głównej i wyjechał,
    bo postanowił tamtemu "dać nauczkę", że w tym miejscu się nie wyprzedza ?
    albo wyjechał z powodu głupoty ?

  • 176. Data: 2017-05-14 21:04:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 13 May 2017 08:24:35 +0200, w <of68t4$ava$1@news.mixmin.net>, "Stan56"
    <j...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > pojawić się idiota.
    >
    > Jeżeli wjeżdzający widział wyprzedzającego, to miał obowiązek

    To teraz wytłumacz tym policjantom ze STOP Drogówki, że się nie znają, a ty
    wiesz lepiej.

    A obiecałem sobie, że nie będę dyskutował na ten temat, ale zawsze znajdzie się
    ktoś uważający inaczej niż wszyscy :D

  • 177. Data: 2017-05-14 21:25:30
    Od: "Stan56" <j...@k...pl>

    <j...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > udzielić mu pierwszeństwa.

    To teraz wytłumacz tym policjantom ze STOP Drogówki, że się nie znają, a ty
    ==============
    A co to za wypadek z tymi policjantami z STOP Drogówki ?

  • 178. Data: 2017-05-15 09:17:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 May 2017 21:25:30 +0200, w <ofaavq$q2f$1@news.mixmin.net>, "Stan56"
    <j...@k...pl> napisał(-a):

    > A co to za wypadek z tymi policjantami z STOP Drogówki ?

    Przejrzyj sobie ostatnie odcinki.

  • 179. Data: 2017-05-15 10:30:19
    Od: "Stan56" <j...@k...pl>

    <j...@k...pl> napisał(-a):

    > A co to za wypadek z tymi policjantami z STOP Drogówki ?

    Przejrzyj sobie ostatnie odcinki.

    Daj linka do właściwego odcinka.

  • 180. Data: 2017-05-15 12:44:39

    Mon, 15 May 2017 10:30:19 +0200, w <ofbovb$h2k$1@news.mixmin.net>, "Stan56"
    <j...@k...pl> napisał(-a):

    > Daj linka do właściwego odcinka.

    A skąd mam wiedzieć który to? Sam włóż trochę siły w edukację :)