-
X-Received: by 10.140.48.11 with SMTP id n11mr306375qga.35.1433241481664; Tue, 02 Jun
2015 03:38:01 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.48.11 with SMTP id n11mr306375qga.35.1433241481664; Tue, 02 Jun
2015 03:38:01 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!g
oblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed1.news.xs4all.nl!xs4all!newspeer1.
nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!z60no5148450qgd.1!news
-out.google.com!k20ni45080qgd.0!nntp.google.com!z60no5148446qgd.1!postnews.goog
le.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 2 Jun 2015 03:38:01 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=149.243.232.3;
posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
NNTP-Posting-Host: 149.243.232.3
References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: DPF ciąg dalszy
From: p...@g...com
Injection-Date: Tue, 02 Jun 2015 10:38:01 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 20
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563527
[ ukryj nagłówki ]--Co jeszcze można zrobić?
a co bylo zrobione ? odhaczyc mozna punkt 2 i ew. 1 choc osobiscie zainwestowalbym
pare zeta w OPCOM-a, Opel Antara chyba podejdzie podpytaj na forum ...
1 porzadna diagnostyka (opcom/tech 2)
2 podmianka czujnika dpf aby wykluczyc jego awarie
3 szukanie nieszczelnosci w ukladzie
pozostaje punkt 3 czyli prozaiczne szukanie dziury w calym :-)
--Ktoś wie jakie elementy jeszcze poza czujnikiem różnicy ciśnień inicjują
rozpoczęcie procedury regeneracji?
ECU choc jesli jestes pewien stopnia wypelnienia to on MUSI byc wiekszy niz 80% zeby
ECU dal sygnal ... ciekawym pomyslem wydaje sie tez mozliwosc oszukania czujnika temp
plynu chlodzacego aby dawal do ECU mniej niz 70C co tez powinno przyblokowac
wypalanie :-)
P.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.15 12:41 yabba
- 02.06.15 12:53 Myjk
- 02.06.15 12:59 twistedme
- 02.06.15 13:03 twistedme
- 02.06.15 13:05 atm
- 02.06.15 13:12 yabba
- 02.06.15 13:17 yabba
- 02.06.15 13:30 Myjk
- 02.06.15 13:30 twistedme
- 02.06.15 13:45 twistedme
- 02.06.15 13:48 Kamil 'Model
- 02.06.15 13:54 atm
- 02.06.15 13:57 yabba
- 02.06.15 14:04 twistedme
- 02.06.15 14:15 atm
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-19 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-07-19 Poznań => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-19 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-18 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=
- 2025-07-18 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-18 Warszawa => Sales Director (Cloud solutions) <=
- 2025-07-18 Spalinowa trauma
- 2025-07-18 Polska => Senior Key Account Manager <=
- 2025-07-18 Białystok => Programista Kotlin <=
- 2025-07-18 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-18 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-18 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-18 Lublin => Delphi Programmer <=