-
Data: 2015-06-02 13:45:26
Temat: Re: DPF ciąg dalszy
Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2015-06-02 o 13:30, Myjk pisze:
> Tue, 2 Jun 2015 13:12:05 +0200, yabba
>
>> Jeśli turbina wyrzucała olej, to musiało go ubywać.
>
> Ale jeśli podkładki "dmuchały", to już niekoniecznie.
>
>> Może kawałek zaworu wydechowego się urwał, przeleciał przez turbinę
>> i utknął w wydechu, co daje fałszywe odczyty o zapchaniu filtra.
>
> Ale to i tak nie tłumaczy uruchomienia procedury przy 4-6%
> "udokumentowanego" przez kompuer zapełnienia. Tu pytanie
> powstaje, ile ten proces wypalania trwa, twist?
Ja nie jestem w stanie powiedzieć, czy i na ile te liczby mają wymiar
diagnostyczny w tym sensie, że książkowo powinien się zacząć wypalać
przy nasyceniu 80% i wypalić się ponoć coś do 10%-12%.
Pierwszy raz z tymi % spotkałem się jak podjechałem do warsztatu i filtr
się wypalał. Mech podłączył pod komp delphi i stało jak wół %
zapełnienia filtra 6%.
Mam teraz ten wydruk z Boscha i tam też 0%, w tej aplikacji DPF info
także było wtedy 0%.
Pisałem do autora DPF info i nie potrafił odpowiedzieć na pytanie czy ta
aplikacja rzeczywiście działa u mnie nie do końca poprawnie, czy to jest
problem mojego ECU, gdyż oryginalnie jest to program napisany dla Vectry
i nie ma możliwości przetestowania go na Antarze/Captivie.
Tak jak pisałem występują tam 4 fazy. Zapełnienie filtra 0%, 2%, 4% i
6%. Przy 6% włącza się wypalanie, trwa ok 15-20 min. wypala się do 0% i
potem przechodzi bardzo szybko przez 2 do 4, która to faza trwa
najdłużej. Nawet jak paliła mi się kontrolka dpf (z instrukcji: Wskaźnik
zapala się, gdy ilość cząstek sadzy zgromadzonych na DPF osiągnie pewien
próg. Sadza powinna zostać wypalona podczas procesu nazywanego
regeneracją, co chroni filtr przed zatkaniem się.) to aplikacja
pokazywała wtedy 6%, ale rzeczywiście dość długo.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.15 13:48 Kamil 'Model
- 02.06.15 13:54 atm
- 02.06.15 13:57 yabba
- 02.06.15 14:04 twistedme
- 02.06.15 14:15 atm
- 02.06.15 14:23 Konfabulator
- 02.06.15 14:25 twistedme
- 02.06.15 14:28 atm
- 02.06.15 15:07 Myjk
- 02.06.15 15:37 s...@g...com
- 02.06.15 15:56 p...@g...com
- 02.06.15 16:12 p...@g...com
- 02.06.15 17:07 yabba
- 02.06.15 18:00 Budzik
- 02.06.15 18:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=