  • Data: 2005-06-09 11:28:04
    Temat: Re: DSL 1000 TPsa z opcja 512 - jak to dziala ?
    Od: "KvS" <a...@j...w.reply.to> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:d895b2$8dj$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Palermo z adresu <...@...pl> napisał(a):

    > Co do dls z upem 512 - nie wiem czy istnieje juz ktoś taki co ma to
    > działające - złożyłem wniosek 2.06 (nawet druków jeszcze odpowiednich
    > nie mieli) i wciąż czekam :/

    Ja złożyłem zamówienie 1.06 oczywiście też nie mieli odpowiednich wniosków
    więc napisałem długopisem o co mi się rozchodzi na starym wniosku.
    6.06 zauważyłem że mój dsl działa w trybie 512/128 ;D zadzwoniłem
    obtańcować, coś tam pomaniali, kazali modem zresetować i wogóle przestało
    działać na amen.
    7.06 powiedzieli że coś tam jest nie tak, że pula adresowa nie jest dopisana
    na routerze usługowym i narazie mi przywrócą stare parametry czyli
    1mbps/256kbps
    8.06 zadzwonili i kazali jeszcze raz zresetować i szczęśliwie mam 1mbps /
    512kbps ;]
    Działa całkiem spoko, max upload jaki mi się udało wycisnąć to 69kB/sek więc
    całkiem ok.
    Największa niedogodność jest z tym że zmieniają adres IP. Nie potrafili
    powiedzieć konkretnie dlaczego nie da się parametrów zwiększyć bez zmiany
    IP, gościu powiedział że tak jest skonstruowany ich system i koniec.
    Reasumując byłem przez jakieś 18h bez netu :(

    ----
    Pzdr.
    KvS