  • Data: 2022-04-14 01:45:29
    Temat: Re: Dawny sposób wyprawiania skóry.
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 14 April 2022 at 01:14:15 UTC+2, Marcin Debowski wrote:

    > Osobliwości w sensie informacji ich doczyczących, czy książki/artykykuły?
    > Mi się skojarzyło z jakąś chorobą powroźników.
    >
    > --
    > Marcin
    ten gópek co wymyślił
    powrozobiegunka
    sam powinien dostać biegunki
    bo jego słowotwórstwo
    to pomylenie z poplątaniem

    powrozo - biegunka

    biegunka to ani staropolskie,
    ani śmieszne

    jakiś idiota to napisał

    Co to jest biegunka?
    Biegunka. Biegunka, potocznie rozwolnienie ( łac. diarrhoea) - objaw kliniczny
    polegający na zwiększonej częstotliwości wypróżnień (według WHO >=3/24h) lub
    zwiększonej ilości stolca (powyżej 200 g w ciągu doby), wraz ze zmianą konsystencji
    na płynną lub półpłynną. Biegunce może towarzyszyć stan ogólnego osłabienia,
    gorączka, kurczowe bóle brzucha.

    Biegunka nie oznacza częstego biegania do kibla
    a odwodnienie

    Tu ktoś kombinuje jak wyrwac kase z biegunki

    Biegunka | Objawy i leczenie biegunki
    https://www.medicover.pl/o-zdrowiu/biegunka...

    07.09.2017 ? Biegunka podróżnych dotyka turystów w krajach rozwijających się - na
    dokuczliwe dolegliwości skarży się od 20% do 50% tam podróżujących. Jest tak częsta,
    że mieszkańcy