    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 13 Aug 2020 10:38:20 -0700 (PDT)
    <2...@g...com>
    <5...@g...com>
    <6ugjh0fjiiqg.1rsxgvrijc9nu$.dlg@40tude.net>
    <20200813105409.49772f6a@mateusz>
    <b...@g...com>
    <2...@g...com>
    <a...@g...com>
    <0...@g...com>
    <9...@g...com>
    Subject: Re: Diesel lepszy od elektryka
    From: 4...@g...com

    Pamiętaj że wszystko co napisze jestem w stanie udowodnić. Na dodatek podpierając się
    normami i pracami naukowymi napisanymi przez profesora. Powiedzmy że twoje choinki ze
    2,5 metra ponad linie wystają. I mają 18 lat. Linie do 1kV mają mieć 5 metrów do
    ziemi. 5+2,5=7,5 metra. Naukowiec od drzew opisał kilka rodzajów uprawy sosny. Można
    z zapasem przyjąć że masz na średnim poziomie. Skłaniał bym się że masz na niskim ale
    bog Bóg widzi moją krzywdę? Według pana profesora od drzew przy średniej staranności
    uprawy świerk po dwudziestu latach ma średnio 6,4 metra wysokości. Podana jest
    jeszcze informacja że do dwudziestu trzech lat świerk ma mniejsze przyrosty roczne
    niż po tym czasie. Świerk u Ciebie może wystawać ponad linię niskiego napięcia
    maksymalnie jeden metr. W realu nie robisz tym drzewom żadnych oprysków, nie dajesz
    nawozu do wody. Rosną bo nie mają innego wyjscia. W takiej sytuacji wysokość 6,4
    metra osiągną po 25 latach. Dla mnie Twoja opowieść ma coś wspólnego z opowieścią na
    imieninach. Taką że ktoś fabrycznym bez przeróbek fiatem 126p jechał 155 na godzinę i
    spalanie mial na poziomie 4,65 litra na sto kilometrów. Pamiętaj że wszystko co
    napisałem mogę udowodnić.