    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 13 Aug 2020 12:20:44 -0700 (PDT)
    <2...@g...com>
    <5...@g...com>
    <6ugjh0fjiiqg.1rsxgvrijc9nu$.dlg@40tude.net>
    <20200813105409.49772f6a@mateusz>
    <b...@g...com>
    <2...@g...com>
    <a...@g...com>
    <0...@g...com>
    <9...@g...com>
    <6...@g...com>
    Subject: Re: Diesel lepszy od elektryka
    From: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2020 19:38:22 UTC+2 użytkownik 4...@g...com
    napisał:
    > Pamiętaj że wszystko co napisze jestem w stanie udowodnić. Na dodatek podpierając
    się normami i pracami naukowymi napisanymi przez profesora. Powiedzmy że twoje
    choinki ze 2,5 metra ponad linie wystają. I mają 18 lat. Linie do 1kV mają mieć 5
    metrów do ziemi. 5+2,5=7,5 metra. Naukowiec od drzew opisał kilka rodzajów uprawy
    sosny. Można z zapasem przyjąć że masz na średnim poziomie. Skłaniał bym się że masz
    na niskim ale bog Bóg widzi moją krzywdę? Według pana profesora od drzew przy
    średniej staranności uprawy świerk po dwudziestu latach ma średnio 6,4 metra
    wysokości. Podana jest jeszcze informacja że do dwudziestu trzech lat świerk ma
    mniejsze przyrosty roczne niż po tym czasie. Świerk u Ciebie może wystawać ponad
    linię niskiego napięcia maksymalnie jeden metr. W realu nie robisz tym drzewom
    żadnych oprysków, nie dajesz nawozu do wody. Rosną bo nie mają innego wyjscia. W
    takiej sytuacji wysokość 6,4 metra osiągną po 25 latach. Dla mnie Twoja opowieść ma
    coś wspólnego z opowieścią na imieninach. Taką że ktoś fabrycznym bez przeróbek
    fiatem 126p jechał 155 na godzinę i spalanie mial na poziomie 4,65 litra na sto
    kilometrów. Pamiętaj że wszystko co napisałem mogę udowodnić.

    ;) Oj, moge fote wstawic, w weekend bede na wsi najprawdopodobniej ;)
    Swierki to nie wiem jakie, takie "sklepowe" typu syberyjski...
    Linia tez nie wiem jak wysoko (nie zastanawialem sie) ;) tylko widze, ze galezie sa
    coraz blizej...
    No i ten okres wzrostu - liczy sie od wykielkowania z nasionka? Bo ja napisalem, ze
    wsadzalem "choinki z doniczek", czyli z 1-1.5m mialy ;) naprawde nie pamietam, ale
    "robily" za bozonarodzeniowe choinki w grudniu, pozniej do piwnicy i na wiosne do
    ziemi...